Чим ближче до виборів, тим рясніше квітне соціологічна «липа». Якщо переглянути усі кандидатські рейтинги, якими так ситно годують українського виборця, то у черзі фаворитів президентських перегонів можна заблукати. У другий тур виборів, крім Віктора Януковича і Юлії Тимошенко, вже «сватали» й Арсенія Яценюка, і Віктора Ющенка, і Володимира Литвина, і Сергія Тігіпка… Розмір народної любові до кандидатів коливається залежно від того, хто і з чиєї подачі її міряє. У декого з бігунів на президентську дистанцію різниця у рейтингах зашкалює до 300-400 (!) відсотків. Достатньо одного помаху чарівної соціологічної палички – і два з хвостиком відсотки перетворюються на вісім з копійками...
Кому і навіщо потрібна соціологічна «липа»? Виборцям – точно ні: як твердять експерти, лише два, максимум – три відсо
...
Читати далі »