23:04 Кандидати на пост президента почали воювати за серця виборців | |
Після літніх відпусток кандидати у президенти активізувалися із новими силами. Не чекаючи старту офіційної кампанії, вони вже воюють за серця виборців.
Щоб закарбуватися у свідомості людей, першими на рекламних щитах з'явилися нові кандидати, аби згодом не загубитися у великому потоці виборчої кампанії. Їм до того ж треба ризикувати, аби виділитись. Звідси, приміром, незвичні кольори реклами Яценюка. Але головна ідея цих мілітаристських плакатів, на думку політолога і рекламіста Романа Паламарчука – це очікування, що саме вони відображатимуть ситуацію в Україні у січні. Це, можливо, елемент стратегії, яка будувалася на припущенні, що з наближенням виборів ситуація в економіці і в політиці буде настільки нестабільною що це буде сприйматися як передвоєнний стан. При цьому Яценюк додає світла в плакати, натякаючи, що тільки він це світло і проллє. Нові кандидати стукають до сердець виборців у нові способи. Наприклад, через телефон. Експерт з політтехнологій Олег Покальчук зазначає, що Віктор Янукович вдається до прийомів, якими раніше користувався мало. Наприклад, цитує поезію. Завдання Юлії Тимошенко, як людини при владі, - поліпшити до виборів економічну ситуацію. Що вона працює над цим - говорить своїми плакатами. Водночас, у кожному з них нагадує, що цілковитої влади у неї немає, і їй заважають. На думку експерта, так прем'єр намагається пояснити, чому в неї, можливо, не все виходить. Ролики Тимошенко, зазвичай, адресовані конкретним професійним групам. Відеозвернення Володимира Литвина технічно виконані професійно, каже експерт. Ось тільки саме завдання, на його думку, чітко не сформульоване: "Я дам країні шанс". Віктор Ющенко на плакатах з'являється здебільшого з державними символами. І це не тільки вимога статусу, а й головна ідея передвиборчої стратегії, вважає експерт. Це підтверджують і соратники Ющенка. Мовляв, ідея зберегти незалежність і буде головним козирем Ющенка на виборах. Загалом кожен з основних кандидатів уже визначився із своєю нішею. Є тільки дрібні помилки у рекламі.
Джерело інформації - Телевізійна Служба Новин
| |
|
Всього коментарів: 3 | ||||||||
|