[Калуський інформаційний портал ]
Головна » 2009 » Вересень » 14
Після літніх відпусток кандидати у президенти активізувалися із новими силами. Не чекаючи старту офіційної кампанії, вони вже воюють за серця виборців.

Щоб закарбуватися у свідомості людей, першими на рекламних щитах з'явилися нові кандидати, аби згодом не загубитися у великому потоці виборчої кампанії.

Їм до того ж треба ризикувати, аби виділитись. Звідси, приміром, незвичні кольори реклами Яценюка. Але головна ідея цих мілітаристських плакатів, на думку політолога і рекламіста Романа Паламарчука – це очікування, що саме вони відображатимуть ситуацію в Укра ... Читати далі »

Категорія: Політика | Переглядів: 803 | Дата: 13.09.2009 | Рейтинг: 0.0/0 | Коментарі (3)