[Калуський інформаційний портал ]
Головна » 2009 » Квітень » 22 » "Тарас Бульба" - продукт інформаційної війни?
14:37
"Тарас Бульба" - продукт інформаційної війни?

Фільм «Тарас Бульба» за два тижні прокату окупив своє виробництво, зібравши понад 500 млн рублів.

Історична стрічка за однойменною повістю Миколи Гоголя зібрала з 2 по 19 квітня 487 млн рублів в Росії і 55 млн рублів на Україні. Загальний бюджет картини становить 516 млн рублів. Тим самим, картина стала найкасовішою екранізацією класики Гоголя. Про це повідомили у вівторок в кінокомпанії «Централ Партнершип», яка є офіційним прокатників фільму.

Однак для того, щоб окупитися повністю, картині треба зібрати ще стільки ж - половину грошей, як відомо, забирають кінотеатри. Цього, швидше за все, не відбудеться.

Між тим українські націоналісти визнали цей фільм «продуктом інформаційної війни». Не маючи своїх героїв, росіяни шукають їх в інших націях, попутно зміцнюючи комплекс меншовартості в українців. Про це, як передає Корреспондент.net, заявив лідер Всеукраїнського об'єднання (ВО) «Свобода» Олег Тягнибок, коментуючи новий фільм Володимира Бортка «Тарас Бульба».

«Можна сказати, що Микола Гоголь був першим малороссом. Що стосується фільму - це однозначно продукт інформаційної війни, яку веде Росія. З точки зору РФ - вона веде себе правильно », - заявив Тягнибок.

«Україна нічого не може зробити у відповідь. Ми навіть не можемо створити такий же свій продукт. Нам треба було самим - українським режисерам, акторам, за українські гроші зняти свій фільм «Тарас Бульба». А ми дали можливість росіянам зміцнити комплекс меншовартості в українців », - додав він.

Категорія: Культура | Переглядів: 754 | Додав: info-kalush | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]